CORONA VRAAGT OM AANPASSINGEN

Wij zien het liefst dat je een chauffeur van tevoren reserveert. Bij voorkeur een dag van tevoren, of eerder. Wij hebben dan iets meer tijd om je aan een chauffeur te koppelen die de rit het meest efficiënt kan uitvoeren. Dit is voor jou ook het meest voordelig. 
 

LAST MINUTE ONMOGELIJK? 

Nee dat zeker niet, maar je betaalt dan het reguliere kilometertarief vermeerderd met een Corona-toeslag van € 10,- (De kostprijs van deze dienstverlening is – i.v.m. voorzorgsmaatregelen en beperkingen – momenteel gewoon duur. Een andere reden is er niet.)
 

CHAUFFEUR O.B.V. EEN UURTARIEF

Bestel je een dag van tevoren (op werkdagen voor 17.00 uur), dan matchen wij de chauffeur die de rit het meest efficiënt kan uitvoeren. Deze chauffeur leveren wij op basis van een uurtarief a € 27,77 (in BTW) per uur. 
 
We stappen hiermee dus af van kilometertarieven en wachttarieven.
 
We rekenen het uurtarief omdat:
– We je heel graag van dienst willen zijn
– Corona al vervelend genoeg is geweest
– We liever geen hogere prijzen rekenen. Bij het merendeel van de ritten ben je goedkoper uit met een chauffeur op basis van een uurtarief. Er wordt geen wachttarief gerekend. Er wordt slechts gekeken naar de totale tijd dat de chauffeur bezig is geweest, inclusief eventuele OV reis.
– We hopen dat je hierdoor de chauffeur ook voor de heenreis gebruikt (zie volgende punt.)
 

ONE WAY? OF ROUND TRIP?

Wij sturen onze chauffeurs liever niet met het OV naar je toe. Wij hopen dan ook dat je de chauffeur afneemt (op basis van € 27,77 per uur) voor zowel de heen- als de terugreis.
 

DE SPELREGELS T.A.V. CORONA:

Voorafgaand aan de rit moeten de passagiers de volgende vragen negatief kunnen beantwoorden: 
 
• Heb je nu corona?  
• Ben je genezen van corona korter dan 2 weken geleden?  
• Heb je een of meerdere van de volgende symptomen: verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, koorts (meer dan 38?C)?  
• Heb je nu huisgenoten/gezinsleden met deze symptomen/corona? 
 
Voor de chauffeur geldt uiteraard precies hetzelfde.
 
De chauffeur heeft – naast het overtreffen van de verwachtingen –  de instructie gekregen om de RIVM richtlijnen te volgen. Dit geldt voor iedereen in de auto. 
 
• Ontsmet regelmatig je handen 
• Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog 
• Gebruik papieren zakdoekjes 
• Schud geen handen 
 
In het verlengde van de RIVM richtlijnen en de richtlijnen van KNV Taxi hebben wij de navolgende richtlijnen opgesteld: 
 
• De chauffeur zal voor- en na de opdracht de auto (deurgreep, armleuning, veiligheidsgordel, stuur, versnellingspook enz.) ontsmetten 
• Passagiers zitten (rechts) achterin
• De  passagier stapt zelf in en uit (de deur wordt niet begeleid door de chauffeur)
• De passagier plaatst zelf zijn/haar bagage in de auto 
• De passagiersstoel (voorin) blijft leeg
• De chauffeur zal een mondkapje dragen wanneer er meer dan 1 passagier op de achterbank plaats neemt.  Voor de passagiers wordt het dragen van mondkapjes sterk aangeraden en de chauffeur kan hier – op verzoek – in voorzien. 
 
In deze constructie hopen we dat we u weer snel – en zo veilig als mogelijk – van dienst mogen zijn. 
 
Heb je vragen aan ons? Aarzel niet ze te stellen via 0850443777 of [email protected]

     

"Chauffeurs zijn op tijd en erg vriendelijk!"

Hetty Hof - van Munster

"Na afloop van de voetbalwedstrijd gebruik gemaakt van jullie diensten en zodoende lekker snel en makkelijk met mijn meegenomen relaties thuis gebracht 🙂 #top"

B.J. Smittenaar / I am Luigi

"Last minute een ritje geboekt. Snelle bevestiging per e-mail. Chauffeur perfect op tijd. Keurig gereden. Super service, het geld meer dan waard!"

Richard Thoben

"Enthousiaste, professionele chauffeurs en organisatie!"

Sander Blom / Solimas Groep

"Keurige jongen, keurig op tijd:-)"

André Triep / Strandclub WIJ

"Zeer beleefd en erg netjes gereden!"

Kim van 't Klooster

"Veel beter kan het niet. De vriendelijkheid van de chauffeur en het zorgeloos thuiskomen na een avond stappen."

Pieter Kroon / K&A Groep

"Efficiente en competente service, zowel bij reserveren als in de uitvoering"

Erik Teunissen

"Keurig op tijd, goede chauffeur en erg vriendelijk"

Johanna Blok
Een nieuwe website

Je ziet het. Rentabob.nl in een nieuwe jas. Zo op de valreep van 2020. We [...]

Gesloten met Oud en Nieuw

2020 loopt anders dan andere jaren. Zo simpel is het. Dat geldt voor velen. En [...]

Laadkabels Tesla massaal gestolen

Dieven hebben het op de dure laadkabels van elektrische auto’s gemunt. De politie adviseert om [...]

In actie voor de voedselbank

Horeca dicht, even geen feestjes meer, weinig tot geen bezoek thuis… We zijn weer op [...]

Partnership met The Dutch

Rent A Bob is trots aan te kunnen kondigen dat ze de vaste vervoerspartner van [...]

DriveMe: platform voor privechauffeurs

Het ligt in het verlengde van de chauffeursdiensten die we met Rent A Bob en [...]

Download de App van Rent A Bob via App Store
Download de App van Rent A Bob via Google Play

"Chauffeurs zijn op tijd en erg vriendelijk!"

Hetty Hof - van Munster

"stipt, goed gereden, aardige chauffeurs!"

Julius Jaspers / Chef kok

"Keurige jongen, keurig op tijd:-)"

André Triep / Strandclub WIJ

"Zeer beleefd en erg netjes gereden!"

Kim van 't Klooster

"Afspraken worden goed nagekomen"

Rob van Etten / Toxozon

"Ik word enthousiast van de flexibiliteit"

Remco van den Berg / Hommerson
Een nieuwe website

Je ziet het. Rentabob.nl in een nieuwe jas. Zo op de valreep van 2020. We [...]

Gesloten met Oud en Nieuw

2020 loopt anders dan andere jaren. Zo simpel is het. Dat geldt voor velen. En [...]

Laadkabels Tesla massaal gestolen

Dieven hebben het op de dure laadkabels van elektrische auto’s gemunt. De politie adviseert om [...]

In actie voor de voedselbank

Horeca dicht, even geen feestjes meer, weinig tot geen bezoek thuis… We zijn weer op [...]

Partnership met The Dutch

Rent A Bob is trots aan te kunnen kondigen dat ze de vaste vervoerspartner van [...]

Download de App van Rent A Bob via App Store
Download de App van Rent A Bob via Google Play